Home zwierzaki Porozrzucane kabanosy z żyletkami. Opiekunowie psów proszeni są o ostrożność.

Porozrzucane kabanosy z żyletkami. Opiekunowie psów proszeni są o ostrożność.

Niestety nie wszyscy kochają zwierzęta tak, jak my. Nie każdy musi od razu pałać do nich ogromną miłością, ale też nikt nie ma prawa ich krzywdzić.

Nie każdy jednak to rozumie i dlatego dzisiejszym wpisem chcielibyśmy Was ostrzec przed niebezpieczeństwem, które może czyhać na wasze zwierzaki. Szczególną uwagę na swoje czworonogi powinni zwracać mieszkańcy Krakowa. To właśnie tam doszło do szokujących zdarzeń.

W ostatnim tygodniu w Krakowie ktoś wrzucił kabanosy nafaszerowane żyletkami na posesję przy ulicy Cichej w dzielnicy Bronowice. Tam mieszka pani Edyta i jej sześć psów. Jeden z nich zjadł przynętę przez co teraz ma poważne kłopoty ze zdrowiem.

Molly to 3-kilogramowy pies pani Edyty. Suczka zjadła kiełbasę z żyletkami. W wyniku tego zdarzenia musiała przejść dwie operacje. Żyletki uszkodziły trzustkę, żołądek i dwunastnicę. Suczka cały czas walczy o życie.

– „To prawdziwe bestialstwo. Niestety to nie jest pierwsza taka sytuacja. Już wcześniej na terenie swojej posesji znajdowałam kawałki szynki oraz mięsa. Zdarzało się, że wszystkie moje czworonogi chorowały w jednym czasie. Ktoś próbował je otruć” – przyznała pani Edyta.

W zeszłym roku w samym Krakowie doszło do co najmniej kilkunastu prób otrucia zwierząt. Zwykle działania te wyglądają podobnie – ludzie wkładają do kiełbasy lub szynki żyletki, gwoździe i inne niebezpieczne przedmioty, a następnie rozrzucają je na trawniki. Zwierzaki nie zdając sobie sprawy z zagrożenia, zjadają przekąskę, a to bardzo źle wpływa na ich zdrowie.

Opiekunów czworonogów prosimy o ostrożność w trakcie spacerów. Ostrzeżcie też swoich znajomych, że w Krakowie ktoś rozrzuca kabanosy z żyletkami. Molly już mocno ucierpiała, a to wszystko wiąże się z ogromnym stresem i bólem.

Zwracajcie uwagę na swoje zwierzaki, bo nie wiadomo ile takich kabanosów może leżeć w trawie. Nie pozwalajcie swoim czworonogom zjadać niczego, co znajdą w trakcie spaceru.

Gdy pies spożyje żyletki lub inny niebezpieczny przedmiot, należy jak najszybciej udać się do weterynarza. Jeśli ciało obce przebije żołądek, jelito, naczynia krwionośne czy śledzionę, czworonóg może umrzeć w mgnieniu oka.

Twoja reakcja?

Super
Super
0
Ha ha
Ha ha
0
Wow
Wow
0
Smutny
Smutny
0
Zły
Zły
1

Podziel się ze znajomymi!

Zostaw swój komentarz